joi, 9 iunie 2011

Etajul 3

Stăteam la etajul 3... era superb. Îmi iubeam viaţa şi tot ce aveam, abia mai târziu le-am iubit şi mai mult, observând ce bine îmi era. A apărut el, cel de la etajul 3. Un tip oarecare pentru toata lumea, aproape invizibil în societate, dar un tip special pentru mine, unul pe care l-am văzut primul, între atâţia care mai erau... Orice amintire din trecut are legătură cu el şi orice are legătură cu el are legatură cu amintirile din trecut. De la fiecare frază spusă despre ce a fost, pot face o trecere foarte uşoară la o frază despre el. Totul este legat. Deşi nu a trecut mult timp, când mă gândesc la el nu îmi vine în minte aspectul lui fizic, ci sentimentele pe care le-am avut, situaţiile prin care am trecut gândindu-mă la el, fără să îl văd neapărat în faţă. A fost o experienţă neplăcută atunci pentru că nu eram băgată în seamă, mă luptam cu mine însămi ca să fac faţă, mi-era ruşine şi de umbra mea... dar totuşi acum vreau să mulţumesc celor care au făcut posibilă această experienţă pentru că am învăţat foarte multe lucruri care acum îmi sunt de mare folos.  Revenind la etajul 3... etajul 3 e superb, e plin de amintiri, e... etajul 3 -cine a trăit o poveste ca aceasta poate înţelege- . Dacă o să am noroc în viaţă să mai ajung vreodată în acel loc, o să ridic privirea spre etajul 3 unde locuiam eu, la geamul meu, şi langă, la geamul lui. La fel ca în melodie, v-aţi aştepta să spun că a fost al meu că e şi acum...dar nu a fost aşa...EU am plecat şi nu ne-am mai vazut... dar şi acum dacă AŞ trece pe strada lui, aş arunca o privire la etajul 3. :X
E tot ce mi-a rămas de acolo, amintirile. Şi cu toate astea o să iubesc mereu etajul 3 şi acea parte din viaţa mea în care am locuit la etajul 3. 

Voltaj îmi cântă viaţa, o să mai scriu despre asta, viaţa mea se regăseşte în multe versuri Voltaj. >:D<

3 comentarii:

  1. Si acum o sa ai noi amintiri...si chiar daca poate regreti ca ai plecat..poate ca asa a fost sa fie...si nimeni nu mai poate schimba asta...dar eu sunt fericita pt tine ca ai avut o experienta trista...dar frumoasa in acelasi timp...si sa nu-ti uiti trecutul...pt ca te reprezinta:-*:x

    XOXO Byanka

    RăspundețiȘtergere
  2. Întotdeauna există un etajul trei, o clasă vecină, o bancă de pe o alee, o dovadă exterioară a trăirilor tale interioare!... Eu nu-s fericit că ai avut o experiență tristă, ci că ai avut o experiență!..., căreia încerci să-i evaluezi urmările (ca la chimie: ce rămâne în urma unei reacții?). Trăiască chimia! Ea permite arderi și... resturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu încerc să evaluez ce am făcut, altfel, cum am putea învăţa din greşeli?

      Ștergere

Părerea ta contează :