miercuri, 29 iunie 2011

Vreau o cutie`n viata mea...

Mi-as dori sa am o cutie, o cutie mare, in care sa imi adun toate lucrurile pe care le iubesc. Sa pot sa merg in cutie de fiecare data cand vreau, sa fie lumea mea, sa fie a mea si sa nu poata intra nimeni fara voia mea. In acea cutie as vrea sa fie un film, sa fie filmul vietii mele, sa ma pot uita la ce parte vreau eu, si sigur as pune aceeasi parte pe repeat de 1000 de ori, si tot nu m`as plictisi.... In cutia mea v`a fi mereu cald, dar nu foarte cald, uneori va ploua, uneori poate chiar va ninge... ba chiar mi`as pune in aplicare visul meu din copilarie...sa fie zapada si totodata 25 de grade... In cutia mea vor intra doar prietenii adevarati...sau poate chiar si altii, cert e ca foarte putini vor ramane in cutia mea... nu le voi permite sa ramana prea mult, pentru ca stiu sigur ca multi dintre acei "altii" nu ma vor intelege niciodata si nu vor putea sa convietuiasca cu mine, pentru ca... nu stiu... pur si simplu caracterele si mentalitatile noastre nu se potrivesc.  In cutia mea fiecare zi va fi o zi speciala, nu doar zilele de nastere, de sarbatori, de revelion. Apropo.... imi plac revelioanele pentru ca imi pot pune dorinte, cate vreau eu, si imi pot dori orice... De fapt asta putem face mereu, doar ca atunci e un fel de... "obligatie" sa iti pui dorinte... :D   Mi-as dori o astfel de cutie... dar nu exista asa ceva, mereu cand vrei sa traiesti in lumea ta pentru 5 minute vine cineva sa te intrebe ce faci, sau sa te puna sa faci ceva pentru el. Mereu se baga cineva sa ne strice noua, celor din cutie, pacea si linistea... Mereu e cineva care sa ne strice planurile, libertatea, linistea...  Dar asta e...cred ca ar trebui sa ne luam dopuri de urechi si sa ne traim viata!

5 comentarii:

  1. mi-ai amintit de shoebox-memories.
    am şi eu... două chiar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minune! Mi-amintește de un titlu de film pe care, probabil, ți l-am mai evocat: „Binecuvântați animalele și copiii”!
    Ce suflet frumos, adică vulnerabil, ai!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos,adică vulnerabil. Să zicem. Nu m-am gândit până acum la vulnerabilitatea sufletului meu, cred că nici nu vreau să mă gândesc. :))

      Ștergere
    2. ... dar la frumuseţea lui???

      Ștergere
    3. Frumos, nu ştiu, dar eu zic ca e cea mai frumoasă parte din mine. :)) Adica, nu ştiu cu ce ar trebui comparat ca să spunem dacă e frumos sau nu...

      Ștergere

Părerea ta contează :