luni, 6 iunie 2011

Regreţi... sau mai bine nu!

Cred ca toată lumea are regrete, din păcate. E chiar naşpa să faci ceva şi apoi să-şi vină conştiinţa şi să îţi spună... ,,nu trebuia să faci asta!" Cred că cei mai fericiţi oameni sunt cei care regretă cel mai puţin lucrurile făcute în viaţă. Eu, personal, am învăţat în timp că există două variante 1. să te gândeşti de 10 ori înainte să faci sau să spui ceva  sau 2. să faci tot ce îţi vine în cap iar apoi să nu îţi întorci privirea înapoi să vezi ce s-a întamplat. Viaţa mea e împărţită între aceste două variante, uneori o aleg pe prima, alteori pe a doua, depinde de context. Revenind la generalităţi am observat în jurul meu multe persoane care regretă mereu lucruri, niciodată nu spun despre sine că e bine ce au făcut/ales. Nu sunt de acord. E mult mai bine să trăieşti liber, liber de tot şi de toate. Normal ca excesul strică...şi cred că o să spun asta de foarte multe ori, o să repet mereu că cel mai bun este echilibrul, în toate domeniile şi activităţile. Un om echilibrat este un om câştigat. Deşi e prima postare, sper ca prin acest blog să reuşesc să aduc zâmbetul pe buze unor persoane, să emoţionez, să întristez, să trezesc. Şi atât...restul pe parcurs.  <3  >:D<

5 comentarii:

  1. Eu cred că cel mai dureros regret e "ce-ar fi fost dacă". Nu regret nimic din ce am făcut, ci doar lucrurile pe care nu le-am lăsat să se întâmple. Dar trec şi astea. Nu cred că am vreun regret care o să dureze toată viaţa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce să zic?... Ai dreptate, cred, aproape în întregime. Totuși, așa cum remarcai chiar tu, există un „dușman” care atentează la libertate: propria-ți conștiință. Cu ea ce te faci, că, parșiva, nu-ți dă pace nicicum!
    Chiar! Și pe mine speri să mă trezești?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă există lucruri în care nu eşti deja trezit, poate reuşesc eu cumva, cine ştie. :))

      Ștergere
    2. Bună - condiţionala! Îmi dă de gândit...: oare mai există asemenea lucruri?...

      Ștergere

Părerea ta contează :