sâmbătă, 9 iulie 2011

Error?!

Consider ca e important sa invatam din toate experientele vietii, sa invatam si sa nu mai facem aceleasi greseli. Dar cateodata invatam prea multe, spre exemplu, cand m-am mutat din orasul unde am trait, cred, singura mea dragoste de pana acum, mi-am pus in gand si in inima sa nu ma mai indragostesc asa de repede. Practic, eu m-am indragostit atunci doar privindu-l de cateva ori, nici nu stiam cum il cheama, unde locuieste, sau mai stiu eu ce... Nu stiam nimic, dar simteam ceva pentru el... Eh, usor usor am mai aflat cate ceva despre el. Am stiut de la inceput ca e un baiat deosebit si special... si nu era asa datorita aspectului fizic, il simteam ca e asa in interior, imi inspira incredere si se vedea (sau vedeam eu) ca e un tip foarte de treaba. Am avut placuta surpriza ca, dupa ce m-am mutat si am inceput sa vorbesc mai des cu el, sa observ ca e exact asa cum vedeam eu ca e doar privindu-l. 


Ajunsa in acest oras, urma sa cunosc foarte multi oameni noi, urma sa am multe cunostinte in diferite anturaje si mi-am dorit sa nu mai trec prin aceleasi lucruri, sa iubesc atat de mult o persoana si sa nu primesc inapoi nimic. Asa ca, i-am trimis o scrisoare inimii mele si am anuntat`o ferm si convins ca nu are voie sa se indragosteasca decat daca cineva doreste asta. Cum inima mea e foarte nesimtita, a ascultat imediat acea porunca si a respectat-o cu strictete...ce sa`i faci...nesimtenia...Asa ca am ajuns acum, dupa 2 ani si...ceva, sa imi fie dor sa iubesc, sa imi fie dor sa ies pe hol sa il caut din priviri, sa il astept la geam de fiecare data cand ajunge acasa, sa imi pazesc privirile insistente de privire lui intrebatoare... Mi-e dor de tot. Dar acum, cum spuneam si mai sus, inima mea fiind foarte nesimtita, nu mai asculta de mine, si de ceva timp ii spun sa iubeasca din nou, sa se indragosteasca de cine vrea dar ea...ea ce credeti ca face? Imi da eroare... si respecta cu strictete prima porunca...  Sper ca intr-o zi sa gasesc un virus puternic care sa puna stapanire pe ea, e o nesimtita! Mare nesimtita...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :