luni, 25 iulie 2011

Ursus Evolution

În acest weekend Braşovul a avut parte de 2 mari concerte. Nume multe, muzică bună, sau mai puţin bună. 


Sâmbătă, m'am uitat la meci (a început campionatul, yuhuu ) şi m-am dus, ce-i drept, mai târziu la concert, dar nu am pierdut mare lucru. Am ajuns la Paraziţii, îmi place genul lor, dar nu sunt deloc de acord cu versurile, mi se pare urât şi mai ales faptul că unul din ei, nu ştiu cum îl cheamă şi nici nu mă interesează, era drogat, beat sau cine ştie ce. Asta mi se pare lipsă de respect faţă de oamenii care îi ascultă muzica, care au venit la concert pentru ei, oamenii care îl plătesc etc. Apoi a cântat Cargo, a fost frumos, m-am trezit înconjurată de oameni cu plete, cu tricouri negre, cu berea şi ţigara în mână. O privelişte frumoasă, ţinând cont că pe buzele tuturor erau versurile melodiilor, toţi erau fericiţi şi încântaţi. Apoi a urmat Iris, cu aceeaşi frumoasă privelişte, şi cu o voce extraordinara a lui Minculescu. Deşi nu prea ştiam versurile melodiilor, îmi plăcea la nebunie atmosfera şi muzica însăşi, care ieşea din acele chitări. 


Duminica m-am dus doar pentru Guess Who, dar am prins şi trupa de început, care nu ştiu cum se numeşte, aş putea căuta dar nu am chef, cert e ca au cantat frumos, un rock bun iar sunetul din chitări a fost impresionant. Apoi a apărut Guess Who, sincer, mă aşteptam la ceva mai mult din partea lui, nu ştiu ce nu a fost bine sau ce nu mi-a plăcut, dar a lipsit ceva... Nu mi-a transmis dorinţa de a cânta odată cu el.... Nu mi-a transmis nimic. 
În fine, cum spuneam, am vazut multe feluri de oameni, de la oameni cu tricouri largi şi negre, până la câţiva băieţi gay care dansau pe muzica celor de la Cargo, de la copii de 7-8 ani fumând, până la oameni de 40-45 de ani cântând melodii de-a lui Puya... 
Organizarea a fost destul de ok, sunetul sub nivelul aşteptărilor, mulţi bani câştigaţi de terasele de pe Republicii şi de taximetrişti.


Ps. : Acest articol este o parere subiectivă a mea.

Un comentariu:

  1. da deci dupa cate ai spus a fost destul de sec....trebuia sa fim si noi acolo sa incingem atmosfera:))..oricum pacat ca nu am fost...poate alta data:d
    Adios:-*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :