miercuri, 24 august 2011

Ceva.

Mă enervează foarte mult oamenii care merg pe stradă şi spun despre "ăla" sau "aia" uite ce înalt(ă), scund(ă), gras(ă), slab(ă) e. Mi se pare ceva foarte urât, mai ales când poate chiar acel om e într-una din categoriile astea. Nu înţeleg de ce trebuie să judece aşa... E o vorbă că numai Dumnezeu poate judeca, totuşi, noi oamenii, judecăm mereu... De ce? Nu ştiu. Eu vreau să cred că nu mai judec demult oamenii după aparenţe. Poate o mai fac câteodată, fără să îmi dau seama. Deseori în spatele acestor corpuri pe care toţi le judecă se află nişte suflete măreţe care sunt la un nivel mult mai înalt decât al celorlalţi.


Am scris mai demult chestia asta, dar nu am publicat, m`am gandit ca poate intr-o zi voi continua sa scriu, dar cred ca are sens sa ramana asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :