duminică, 14 august 2011

Mi-e dor de tine.. MARE



Mi-e asa dor de mare. De rasarit. De soarele ce prajeste toate corpurile. De frigul de dimineata si de caldura de peste cateva ore. De valurile uneori nervoase. De nisipul cald care ma enerveaza cand se lipeste de mine. De apa aceea atat de mare... Mi-a fost dor de toate acestea. Imi vin in minte imagini cu locuri, strazi din acel loc, pe care ma plimbam inca de cand eram mica. Mi-am propus ca in acele cateva zile pe care le petrec acolo sa vizitez tot, sa merg in toate locurile in care candva mergeam, sa nu pierd nici un moment, sa dorm putin, sa ma plimb mult, sa fac poze care sa imi aminteasca in viitor cat de frumos a fost.  Mai sunt cateva zile pana la plecare, zile care o sa treaca ca niste ani... iar apoi in alte cateva zile, care vor trece ca niste secunde, voi reveni inapoi.. Imi doresc sa am acolo liniste, liniste sa imi pun ordine in ganduri si in suflet... cred ca doar acolo pot face asta. Imi doresc sa fiu doar eu cu marea, cu soarele si cu valurile. Nu cred ca voi putea, dar voi incerca, nu am ce pierde. 

Am s-alerg la mare sa-mi spal sufletul de noroi...am sa-l ard in soare si-l las sa spuna prostii. :x (Vama Veche - Suflet normal)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :