miercuri, 24 august 2011

Un titlu simplu dar special : Voltaj!



M-am gandit de mult timp, de fapt de cand am inceput sa scriu pe blog, ca va veni o zi cand voi scrie despre Voltaj. Ii iubesc foarte mult, de asta tot am amanat momentul, pentru ca vroiam sa fie o zi speciala, cand voi avea o inspiratie speciala sa scriu despre ei, pentru ca sunt speciali. Multa lume ma intreaba stupefiata... nu te-ai saturat de ei? Eu rad, si le raspund mirandu`ma de intrebare, NU, cum poti sa te saturi de niste oameni atat de speciali, de atatea melodii inspirate din vietile noastre, de atatea clip`uri live in care toata lumea canta?  Nu o sa ma satur niciodata. E singura trupa din Romania, care sta, dupa concerte, ore intregi facand poze si dand autografe tuturor fanilor care sunt in spate si asteapta. Ei nu pleaca, ei nu fug, ei nu stau intre niste potilisti inalti si grasi, ei stau pur si simplu, langa noi, avand rabdare cu poftele fiecaruia.  Primul concert la care am fost, cred, a fost cand aveam vreo 11-12 ani. Am ramas impresionata de multimea care canta fiecare melodie, de fiecare om care sarea incontinuu, de Calin care a stat vreo ora jumate la autografe. Nu cred, nu pot sa cred, ca cineva care merge la un concert Voltaj, nu se indragosteste de muzica lor si de atmosfera pe care o fac. Nu pot sa cred asta.   Ce sa mai zic? Ca astept de 2 ani un concert Voltaj?  Da! Astept si nu stiu de unde am avut atata rabdare. Dar a venit si acest moment, adica va veni. Maine! Maine voi fi cel mai fericit om de pe pamant.


Acest lucru il scriam pe 29 iulie 2011. Dar m-am gandit sa nu il postez, sa astept sa scriu mai mult. De ce? Nu stiu. Poate pentru ca, cum spuneam si la inceput, acest post vreau sa fie special, vreau sa fie frumos si sa merite sa fie citit de orice fan Voltaj.


Atunci nici nu speram ca la nici o luna, voi avea ocazia sa ii vad din nou. Sa fiu din nou "cel mai fericit om de pe pamant."  E un miracol tot ce se intampla, e un vis devenit realitate, o minune care s-a intamplat. Mi s-a propus sa merg la Costinesti, pe 20 august, cu Volteam`ul. Eram aproape sigura ca nu o sa merg, era departe, bani nu aveam... Dar, cu speranta in suflet, am indraznit sa visez. Si visul meu...a devenit realitate. Astazi este luni, 15 august, voi pleca miercuri, iar sambata voi fi "cel mai fericit om de pe pamant".  Nu o sa postez nici acum acest post, astept sa vin de la concert, sa mai scriu, si apoi o sa public. :)


Da! Am revenit de la mare si de la concert. A fost minunat. Nu stiu daca am scris mai sus, inainte de concertul de la Bacau, inainte sa cante Voltaj, tremuram. De emotie cred...nu stiu. E senzatia pe care o ai cand dai un examen mare, sau cand te pregatesti de un eveniment foarte important din viata. La concertul din Costinesti, au fost mai mici emotiile, probabil pentru ca ii vazusem recent. Dar tot am avut cateva minute senzatia aceea unica.  E minunat ce fac ei pe scena, e minunat sa auzi atatia oameni cantand in acelasi timp aceleasi versuri. E incredibil chiar...  A fost destul de scurt, dar a fost minunat. Pentru mine cred ca orice concert Voltaj e scurt :)))...  Nici acum nu imi vine sa postez :)) Dar totusi... 
Urmatoarea intalnire cu Voltaj... 16 septembrie 2011 Brasov la Romanian Music Awards. :X  
Adios! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :