duminică, 2 octombrie 2011

E ok aşa?

Îmi pasă prea mult de oameni şi mă enervează asta. Încerc mereu să fac totul să fie bine, să le fie bine tuturor, să fie totul în ordine şi să nu încurce pe nimeni ceea ce fac. Mereu încerc să nu întârzii, iar dacă întârzii încerc să anunţ. Dar ce se întâmplă când celorlalţi nu le pasă? Ce se întâmplă când fac degeaba toate astea? Vă zic eu ce se întâmplă... încet încet mi se umple mie paharul, iar când se umple, e grav. O sa îmi bag picioarele în toate relaţiile cu persoanele în cauză şi o să îmi văd de viaţa mea singură. Nu că mi-ar plăcea treaba asta, dar decât aşa... e mai bine. Şi din păcate...paharul e aproape plin. Defapt e de mult timp aproape plin... şi tot mai vărs din el ca să nu se umple. Dar de-acum gata..nu mai vărs nimic, nu mai are rost să trec peste atâtea lucruri fără să primesc nimic în schimb... Gata! :)

Un comentariu:

Părerea ta contează :