duminică, 11 decembrie 2011

Atâta timp...

N-am mai scris de..o luna. Atât de trist. Când mi-am făcut blogul, l-am făcut cu un singur scop(sau mai multe)... să am cu cine vorbi când mi-e cel mai dor de el, când am probleme sau când am mai mare nevoie de cineva şi nu e nimeni. Faptul că nu am mai scris de atâta timp nu înseamnă că am avut cu cine să vorbesc sau că nu am avut probleme... Am avut destule, dar... cred ca nu am avut timp să stau să scriu tâmpenii pe-aici pe care oricum nimeni nu le citeşte. Am realizat că am sufletul gol, nu mai iubesc pe nimeni. Într-un fel e bine asta, păstrez locul gol până apare altcineva, dar pe de altă parte... acest gol nu e pentru mine, nu sunt făcută să am acest gol.
Mi-e teamă de faptul că se termină şi acest an 2011! Ştiu că timpul trece, necontenit, dar când se schimbă cifra anului, parcă realizez tot mai mult că a mai trecut un an. E ciudat! Ştiu şi conştientizez că timpul trece fără să fac ceva interesant cu viaţa mea, dar nu fac nimic ca să fac ceva interesant... Sper, sper şi iar sper că odată cu începutul anului 2012 să încep sa fac ceva cu viaţa mea, am aşteptat prea mult, a trecut prea mult, muuuult prea mult timp. Atât pentru azi, sper să am inspiraţie să revin într-o zi...
PS.: Sigur voi reveni când golul din mine v-a fi umplut... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :