miercuri, 4 ianuarie 2012

Hello 2012!

Şi iată că a venit şi 2012...nu ştiu dacă l-am aşteptat sau nu, habar n-am! Cert e că pare promiţător şi mi-e teamă că am prea multe aşteptări de la el, mi-e teamă de dezamăgire, pentru prima dată de mult timp încoace am aşteptări mari de la acest an, de la mine, de la viaţă. 
Am avut un revelion super, şi o vacanţă perfectă, până acum...abia acum începe greul..! Sper să fie totul bine, să trec cu bine peste toate obstacolele şi să îmi reuşească toate planurile...Ar fi minunat! Sunt fericită cu acest început de an, deşi au trecut doar 4 zile... Maine şi poimâine sunt 2 zile memorabile din viaţa mea care îmi amintesc lucruri frumoase! Asta e bine... Sper să nu mă apuce melancoliile... Nu mai ştiu ce să mai zic...mai revin, cine ştie când! Adios!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :