sâmbătă, 14 aprilie 2012

Scrisoare către tine

Mi-e dor de tine deşi nu ştiu cine eşti. Mi-e dor de parfumul tău deşi nu ştiu ce miros are. Mi-e dor să-mi spui te iubesc deşi nu mi-ai spus vreodată. Mi-e dor să-ţi ascult vocea deşi nu am auzit-o niciodată. Mi-e dor de chipul tău adormit din fiecare dimineaţă deşi nu te-am văzut vreodată. Mi-e dor de momentele petrecute în braţele tale protectoare deşi nu am stat niciodată între ele. Mi-e dor să îţi ascult inima, deşi nu am făcut asta niciodată. Mi-e dor de tine!  (scris pe 1 martie 2012)


Am atâta nevoie să dăruiesc iubirea din inima mea... dar nu e nimeni să o primească, oare nu are nimeni nevoie de ea? Oare nu o vrea nimeni? Iar dacă o vrea cineva de ce nu vine aici să o primească, de ce nu o cere? de ce nu o caută? de ce nu mă găseşte? Nu mai vreau nimic! ... sau vreau totul?  (scris pe 19 martie 2012)

Un comentariu:

  1. ok.....foarte...ciudat si trist si interesant in acelasi timp....si sincer.....se pare ca ale nu mai e singura cu momente de genu'...si.....stiu ca prima parte e despre EL....dar....stai linistita...cineva o sa vina in viata ta si o sa-ti ia toata iubirea pe care poti sa o dai...trebuie doar sa mai ai putina rabdare.....:)...si o sa fie ok.....doar ca nu stiu...la faza cu EL nu am ce sa-ti zic.......sincer....pt ca momentan nu stiu cum e.....dar....macar mai ai prieteni:D.....si daca nu vine nimeni...o sa-ti gasesc eu un mic printisor...fara sa stii tu desigur si voila...pt ca unele chestii au nevoie de un mic impuls:))...cam atat...adios!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :