joi, 26 iulie 2012

Am găsit!

Ştiţi şi voi, vorba aia, contează să ai atitudine. Ehh, prea multe persoane mi-au zis asta şi mă enervau la culme, degeaba ai atitudine şi toate astea dacă nu arăţi bine, gândeam eu. Dar, acum mă bucur, mă bucur că au avut dreptate şi că, de data asta, nu am avut eu dreptate. Am descoperit cât de mult contează să ai atitudine şi încredere în tine. E minunat să descoperi asta. E, nu ştiu, incredibil să vezi că totul în jur se schimbă când ai încredere în tine. Dar... dar e atât de greu să ai această încredere. Mi-a luat extraordinar de mult timp să am o picătură din această licoare magicăăă! Chiar ştiu că vorbeam odată cu cineva,  despre acest subiect, şi mă enervau cuvintele lui, tocându-mă la cap că e foarte important să ai atitudine. Bănuiam şi eu că e important, dar degeaba era important dacă nu ştiam cum să o obţin. Cred ca toată lumea crede sau speră că e important, dar dacă nu o ai, singura întrebare e... cum să faci să o obţii? 

Eu am găsit-o. Am reuşit. Sunt un om care a reuşit să... nu ştiu să ce. Reţeta? Îmi pare rău, nu există. Sau există? Eu ştiu şi nu ştiu în acelaşi timp. E foarte important să gândeşti pozitiv asupra ta şi încrezător. Da! Până şi vorba aia, cum te vezi tu aşa te vor vedea şi ceilalţi, am descoperit că e adevărată, cât de cât. Eu ştiu cum am reuşit, bănuiesc de fapt. Evident că şi la faza cu gândirea pozitivă te întrebi - cum naiba să gândesc aşa?-  e destul de greu, dar e nevoie de.. ştiu de ce e nevoie. E nevoie de ce am găsit eu. Am scris într-o postare anterioară, am găsit ce nu speram să găsesc şi am găsit persoana care, fără să îşi dea seama şi fără să îmi dau seama, m-a ajutat enorm. Nu ştiu dacă a vrut să facă asta, dar chiar nu contează. Contează că am reuşit şi că voi încerca să înmulţesc această picătură şi să o păstrez cât mai mult timp. Voi încerca să o dau mai departe persoanelor care duc lipsă şi care sunt importante în viaţa mea, dar nu ştiu dacă voi reuşi, nu garantez asta. Ca să reuşeşti trebuie să ai o putere foarte mare în tine, să reuşeşti să faci un om să aibă încredere în el, să îi controlezi subconştientul. Dar nu e imposibil!
Sunt fericită, parcă sunt altcineva. De fapt, cred că sunt aşa de mai mult timp, dar abia acum mi-am putut da seama ce s-a schimbat la mine. E foarte bine, foarte bine! 

Sunt fericită acum, ascult Vama, aştept Vama, voi vedea Vama. Ce poţi să îţi doreşti mai mult de la ultimul weekend înainte de fuga de civilizaţie (plecarea la ţară)? Va fi un weekend perfect, iar dacă nu va fi, îl voi face eu să fie. De ce? Pentru că pot! Acum pot să controlez tot ce mi se întâmplă pentru că acum.. acum pot să zic nu la tot ce mă enervează. Atât, cred că am zis tot. Sunt fericită. Aştept Vama. Aştept... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :