luni, 16 iulie 2012

Fericire? Da, vreau o bucată!

Am pierdut multe în toată viaţa mea. Am pierdut apartamentul, holul, patul, camera, bucătăria şi tot ce era acolo. Am pierdut scara blocului, banca din faţă, străzile pe care ieşeam zilnic, prietenii cu care ieşeam, cunoştinţele. Am pierdut contactul cu persoane importante în viaţa mea, am pierdut viitorul pe care îl conturam non-stop, am pierdut totul.  Am pierdut tot ce aveam şi am fost aruncată într-o lume necunoscută, unde am fost obligată să câştig ce aveam nevoie din nou. Am fost aruncată fără întrebări, fără răspunsuri, fără explicaţii, fără logică.

Dar acum... acum nu regret nimic din toate astea. NIMIC. Şi ştiţi de ce? Pentru că aici am caştigat mult mai multe lucruri, la care nici nu speram. Am câştigat o cameră nouă, un bloc nou, o stradă nouă, de fapt sute de străzi noi de străbătut. Aici am câştigat o viaţă nouă, o şansă noua. Aici am avut şansa să mă schimb, să fiu cine vreau eu să fiu fără să-mi spună cineva cât de mult m-am schimbat. Aici am avut şansa să fac orice, să fiu orice, să spun orice, chiar dacă la început nu am vrut să mă arunc în acest joc, nu am vrut să accept aceste lucruri, nu am vrut să îmi dau seama că sunt capabilă de aşa ceva, nu am avut curaj. Dar acum, acum încep să cred că am făcut foarte bine tot ce am facut, indiferent de cum a fost pe moment, acum ştiu că e şi va fi din ce în ce mai bine, sunt sigură! Aici am câştigat şansa de a cunoaşte oameni diferiţi, mentalităţi diferite, o viaţă total diferită. Aici m-am câştigat pe mine, aici mi-am câştigat sufletul. E al meu acum şi sunt mândră de asta. Şi cel mai important lucru, am câştigat un prieten la care nu am visat niciodată. Aici am înţeles cu adevărat ce înseamnă asta, am înţeles ce înseamnă să fii alături de cineva care îţi e, la rândul lui, alături. Aici am realizat care îmi sunt cei mai buni prieteni, şi mă bucur că nu sunt mulţi. Nu am nevoie de mulţi atâta timp cât sunt buni. Le mulţumesc că există şi că mi-au făcut loc în viaţa lor. Vă mulţumesc, sunteţi o bucată din fericirea mea şi sper să nu plecaţi niciodată din viaţa mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :