miercuri, 18 iulie 2012

Love story?


Am realizat un lucru naşpa dar drăguţ în acelaşi timp. Nu ştiu cum să fac să apară mai târziu în text acel lucru, dar ar fi indicat să nu apară acum. :)) Aşa deci, cum spuneam. Mi-am dat seama de un lucru, acum să văd cum să îl explic. Spre exemplu, în legătură cu postarea anterioara... Eu, aşa în general, mă gândesc că îmi doresc de la omul cu care (sper) îmi voi trăi majoritatea vieţii, să fim cei mai buni prieteni, în primul rând. Acest lucru însemnând să ne cunoaştem foaaarte bine, să fim noi înşine în compania celuilalt, să ne înţelegem bine, să ne iertăm când greşim etc, etc, etc -nu despre asta vreau să scriu-. Deci, ce vroiam să subliniez eu de fapt, şi ce mi-am dat seama de fapt, este că mai am mult şi bine de aşteptat acea persoană în viaţa mea, chiar şi pentru simplul fapt că nu aş accepta-o în viaţa mea (în sensul ăla) dacă nu am fi foarte buni prieteni şi dacă nu ne-am cunoaşte bine. Deci partea naşpa în treaba asta e că am de aşteptat mult şi bine, iar partea bună e ... nu ştiu care e. :)) Hmm, cred că partea bună e că persoana care va ocupa acel loc în inima mea îl va merita. Să sperăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :