luni, 30 iulie 2012

:) sau :( ?

Acel moment când îţi simţi sufletul foarte încărcat şi nu ştii de ce. Acel moment când te-ai simţit atât de bine la un concert dar şi rău în acelaşi timp gândindu-te la posibilitatea de a trăi personal anumite melodii pe care încă nu le trăieşti. Acel moment când trebuie să pleci. Acel moment când laşi totul aici şi trebuie să te duci... nu ştii dacă atunci când te vei întoarce totul va fi la fel. Oare va fi? Nu ştii.Acel moment când deşi nu e nimic diferit, te simţi naşpa din motive de mult ştiute. Acel moment când eşti foarte obosit după un concert destul de ok şi afli că trupa ta preferată a avut un concert la câţiva km de tine şi puteai să ajungi. :(  Acel moment când trebuie să pleci. Trebuie să pleci şi nu vrei asta! Îl ştii? 
Dar ce contează? Nu vreau să plec, mi-e frică de ce voi găsi când mă voi întoarce. :( Nu vreau să se schimbe nimic! De ce trebuie să plec? Cineva să îmi promită! Să îmi promită că a fost o eroare că nu am aflat de concert şi că nu se va mai întâmpla. Cineva să îmi promită că va fi totul la fel când mă voi întoarce. Dar Doamne, de ce mă mint!? Nu va mai fi la fel, ştiu asta deja şi încă n-am plecat. Offf, nu! Vreau să se oprească totul. Opriţi planeta, vreau să cobor! Nu vreau să se întâmple ce se va întâmpla. :( Cineva să îmi spună că va fi bine, măcar să-mi spună, ştiu că nu va fi. Noapte buna...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :