joi, 2 august 2012

Discuţie.

-Ce îţi place la mine? 
-Nu ştiu...
-Gândeşte-te, trebuie să fie ceva.. 
-Ochii.
-De ce?
-Pentru că sunt ca ai mei.
-Aha... altceva? 
-Hmm.. mâinile.
-De ce? 
-Pentru ca ai unghiile lungi şi ai un inel pe deget, şi mâinile tale seamănă cu ale lui mami.
-Da?
-Da..
-Şi altceva ce îţi mai place la mine? 
-Nu ştiu.
-Mai gândeşte-te.
-Îmi plac obrajii tăi.
-De ce?
- Pentru că sunt aşa... fini.
-Ciudat. Ce îţi mai place altceva?
-Nasul tău.
-De ce?
-Pentru că are două găuri.
-Toate nasurile au doua găuri.
-Da, dar...
-Ok, ce altceva îţi mai place?
-Sufletul şi inima. 
-De ce?
-Pentru că bate: bumm bumm.
-Şi sufletul de ce îţi place?
-Pentru ca arată aşa...
-Cum arată?
-Nu ştiu.
-Păi gândeşte-te.
-E aşa... într-un fel..
-Cum?
-Nu ştiu, de fapt în loc de suflet am vrut să zic creier.
-De ce?
-Pentru că îmi place.
-De ce?
-Că eşti isteaţă.
-De ce crezi asta?
-Pentru că mereu ţipi la mine.
-Şi pentru asta crezi că sunt isteaţă?
-Da... Uite, cred că sufletul tău e aici în năsucul ăsta.
- ???
-De fapt, uite, sufletul e într-o nară, iar creierul în cealaltă.
-Eşti ciudat! 
-Ok.


Aceasta este o discuţie purtată cu fratele meu înainte de culcare. Ciudat! Da, foarte ciudat! El glumea oricum. Nu îi place nimic la mine. 

Un comentariu:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?v=527709053980546&set=vb.454568751294577&type=2&theater

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :