sâmbătă, 1 septembrie 2012

Ghiveci nr.3 !

Mă întreb deseori dacă cineva poate înţelege ce simt. Nu ştiu. Iar eu... eu nu pot să trăiesc şi să nu ştiu. Poate într-o zi voi afla, până atunci aştept, nici aşa nu puteam trăi, dar am învăţat între timp. 
Cică avem nevoie de o lume perfectă ca să fim fericiţi. Cică. Eu nu cred asta. Pentru mine, pentru sufletul meu, lumea asta e perfectă. Aşa cum e ea. Da! Fix aşa. Pentru că oriunde eşti, dacă ai oameni frumoşi în jur, e perfect. 
Paradisul e acolo unde vrem noi să fie şi e acolo doar dacă noi credem în el. Habar n-avem cât de multe schimba credinţa. Credinţa în orice. Dacă tu crezi că există x, atunci el există, dacă nu, nu. Foarte simplu. Nici n-ai nevoie de creier ca să înţelegi asta. 
Cică Connect-r doarme în sfârşit. Doar e 1 septembrie. Nici nu-mi pasă măcar, dar mă disperă că e plin fb-ul de astfel de cuvinte. 
Muzica este totul. Cine a inventat asta ar trebui să ajungă un sfânt. Să fie o zi în an în care toată lumea are liber, dar în acelaşi timp e obligată să asculte muzică (de preferat, bună).
Uneori ne dăm seama că suntem total diferiţi. Nu că ar fi un lucru rău, dar este şi rău, e rău să fii total ALTFEL într-o lume în care sunt acceptaţi doar cei LA FEL. Dar, cred că voi supravieţui. Sunt condamnată la iubire, trebuie să supravieţuiesc. Şi totuşi, poate nu sunt eu chiar atât de diferită. Dar încerc să găsesc motive. 
Paradisul e aici. Unde vrem noi să fie. Libertatea e aici. Fericirea e aici. 

Ai în tine un aeroport de pe care vin şi pleacă zâmbete,
porţi tatuat pe obraz primul sărut, ai ziua de mâine de partea ta, ai caţi ani vrei tu să ai, esti cine vrei tu să fii …
Totul e aici. Sau acolo. Sau dincolo. Totul. Dar parcă, parcă mai lipseşte ceva. Ahh, da! Sufletul!... e undeva departe, căutându-şi jumătatea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :