duminică, 5 august 2012

Mi-e dor?

Da. Mi-e dor. De ce mi-e dor? Nu ştiu. Poate de tine, poate de el, poate de ea, poate de ei sau poate... poate de mine. Poate mi-e dor de mine, de zâmbetul pe care îl am când sunt acolo, de fericirea pe care o simt când sunt lângă ei. Poate mi-e dor să intru în blocul ăla răcoros după căldura de afară, poate mi-e dor să îmi sară Maia în braţe de fiecare dată când ajung acasă, poate mi-e dor să îmi spună cineva "Hai, ieşim azi?" şi să zic da fără să mă gândesc unde, pentru că... pentru că sunt cu ei. Poate mi-e dor să mă trezesc în fiecare dimineaţă şi să merg la sală. Poate mi-e dor să merg în fiecare dimineaţă la şcoală. Poate mi-e dor de orele de română în care ori dormim, ori scriem, ori râdem. Poate mi-e dor de glumele profei de mate pe care am impresia că doar eu le înţeleg (doar eu râd). Poate mi-e dor de toţi profii noştri drăguţi, de toate pauzele ce par uneori interminabile, iar alteori fooooarte scurte. Poate mi-e dor şi de orele naşpa de chimie când lua jumătate de clasă 2, şi poate chiar de orele de sport când mă enerva la culme profa cu ideile ei foarte "deştepte". Dar... dar poate mi-e dor şi de parcul central, parcul din livada, parcul de la teatru, parcul de la saguna, sub tampa... poate mi-e dor de toate astea! Dar poate mi-e dor şi de momente. Momentele în care stăm pe bancile exterioare parcului din livadă şi ne uităm la maşini. E foarte interesant, cine nu a făcut asta niciodată, merită încercat! 
De fapt, acum ştiu de ce mi-e dor. Mi-e dor de oameni! Aici nu sunt oameni. Mi-e dor să îi privesc, să îi studiez, să îi admir, să îi aud. Mi-e dor să fiu între oameni, să fiu unul dintre ei. 
Concluzionând, mi-e dor de civilizaţie. Niciodată în viaţa mea pentru nimeni şi nimic în lume nu o să mă mut la ţară. Şi se zice că niciodată să nu zici niciodată, dar de data asta sunt sigură, mai bine mor de foame şi n-am unde sta decât să stau la ţară toata viaţa! 
Deci, da! Mi-e dor. Mi-e dor de toate astea... Dar, cui îi pasă? Pe cine interesează? Pentru cine contează toate astea? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :