joi, 2 august 2012

Nu.

Singurătate. Struguri. Tristeţe. Trezit devreme. Ajutor. Descurajare. Grijă. Plictiseală. Deznădejde. Lipsă net. Melancolie. Dor. Vise. Speranţe. Muzică.Verde. Maia. Frică. Intoleranţă. Teamă. Panică. Linişte. Mizerie. Prizonier. Copaci.  Roşii. Câini. Aşteptare. Gânduri. Singurătate şi... cred că am uitat ceva. Ahh, da! Singurătate- din plin.

Şi da! Am avut dreptate, ca în majoritatea timpului. Acum mi-aş fi dorit să nu am dreptate, dar am, din nou, am dreptate. Am avut dreptate să îmi fie teamă în postarea anterioară. Am avut tot dreptul. Pentru că.. sunt de 4 zile aici şi deja totul e schimbat. TOTUL!
 Oare când mă voi întoarce se va schimba cum era? Nu cred!
Dar s-a schimbat. De 4 zile nu am mai vorbit cu aproape nimeni. De 4 zile mă uit la toate porcăriile de la tv. De 4 zile mă gândesc non-stop la cât de bine mi-ar sta pe o bancă în parc. De 4 zile mă gândesc la ei.
De 4 zile.
Mai urmează încă foarte multe, iar ăsta este cel mai îngrijorător lucru. Mai urmează multe zile. Dacă aş putea măcar să nu mă mai gândesc... dar nu pot. :( Mă gândesc non-stop. Şi non-stop se conturează acel sentiment de dor, deşi încerc să îl înlătur, nu vrea! pentru că ştie că mai urmează multe zile. Nenumărate zile. Mi-e dor.
Oare şi voua?
Mie da!
Tare!
Deja!

Şi...

Şi nici măcar n-am mai vorbit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :