miercuri, 29 august 2012

= vacanţă!

A fost, probabil, cea mai frumoasă săptămână din această vacanţă. Aş putea regreta că am cheltuit atât de mulţi bani, dar când mă gândesc câte amintiri frumoase mi-au rămas, banii nu mai au nici un cuvânt de spus. Am avut cea mai perfectă săptămână din vacanţă, alături de nişte persoane extrordinare din viaţa mea şi ştiu că a fost atât de frumoasă doar datorită lor. Au fost unele momente care nu aş fi vrut să se termine niciodată (Sighişoara şi noaptea albă), momente pe care le voi păstra în suflet foarte mult timp de acum încolo. E atât de minunat să ai în faţă, în acelaşi timp, doi prieteni atât de minunaţi- şi spun asta pentru că mi-a luat ceva timp să reuşesc să îi am în faţă pe ambii deodată. :))
Eh... acum îmi dau seama că nu există cuvinte potrivite să exprime ce am simţit atunci. Mă uitam la ei şi nu îmi venea să cred ce trăiesc. Nu îmi venea să cred că sunt acolo, în faţa mea. Nu mi-a lipsit nimic aceste zile (doar Maia), nu mi-am dorit nimic altceva. A fost perfect fix aşa cum a fost. Nu cred că am mai trăit vreodată o săptămână atât de plină fără să regret nimic după... Dar e minunat! Nu mai am nimic de zis, poate doar să le mulţumesc lor că au fost acolo şi că mă lasă să sper că vor fi acolo mereu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :