miercuri, 5 septembrie 2012

I am back!

Am revenit. N-am mai scris de vreo două zile, dar am ajuns acasă. Asta e important! În sfârşit sunt eu, în lumea mea, în casa mea, care de fapt nu e a mea şi în oraşul meu, care nici el nu e al meu. :)) Mi-a fost dor. Dar acum e bine. Mă simt bine. De azi, mâine, încep şi programul, să nu mă las să lenevesc prea mult. 
Mi-e dor să stau să mai fabulez pe aici vrute şi nevrute, dar va veni şi acel timp. Mâine, poimâine... Sper să revin şi să îmi descarc iar sufletul, imaginaţia, visele...
Noapte bună, las şi o melodie nouă şi drăguţă. Mă bucur că a revenit Ana Maria. Şi eu am revenit.

I am back for all my dreams
I am back for everything I used to love. 


Un comentariu:

  1. nu inteleg de ce nu crezi ca orasul asta nu e al tau.... ba este! de ce nu ar fi? fara tine el ar fi gol si trist.... nu te mai gandi la trecut atat... acum si noi facem parte din viata ta... bucura-te de si cu noi :*
    Ale

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :