joi, 20 septembrie 2012

O primă ultimă dată.

Ne- zis profa de mate să avem grijă să nu ne îndrăgostim anul acesta.
 Hah, nici o grijă, eu personal nu prea am de cine. Sper însă, să îmi rămână îndrăgosteala faţă de acest început promiţător de clasa a 12-a. :)) Gluma-i glumă dar, ce naiba mai e şi acest an? De ce e ultimul? De ce trebuie să fie un ultim an? 
Ştiu că va trece foarte repede, dar nu vreau asta.
 A trecut deja aproape o săptămână, dar simt că nu a trecut degeaba, simt că am făcut foarte multe lucruri pentru prima săptămână de clasa a 12-a, simt că am trăit fiecare clipă a acestor 4 zile şi mă bucur foarte mult că simt asta. Mă simt împăcată cu mine, simt că totul e sub control, că totul o să fie bine şi o să iasă cum trebuie. Dar, tare curioasă sunt cât mă vor ţine aceste sentimente?!
Azi am fost de servici, m-am plictisit şi nu prea... :)) A fost ok, în orice caz. Şi da, logic că m-am gândit că e ultima dată când sunt elev de servici pe şcoală
De acum în colo vor fi multe... ultime dăţi. Dar trebuie să le trăim şi să ne bucurăm de ele aşa cum sunt, pentru că, trăim ultimul an de liceu, perioada care, cică, e cea mai frumoasă din viaţa multora. Eu sper să fiu printre fericiţii care au şi ani mai buni. :D Vom vedea. 
Şi doamneee, dacă aş reuşi câteva zile să adorm mai repede, ce minune ar mai fi!!! 
Noapte bună. 
P.s.: Probabil voi scrie foarte des în această categorie, va fi acel moment din fiecare seara în care mă voi gândi : ce am simţit azi? , pentru că da, în fiecare zi simţim ceva, pentru că în fiecare zi, în fiecare oră, profii ne vorbesc despre bac! :)) 
Gata, plec. Pa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :