vineri, 7 septembrie 2012

Oameni perfecţi.


Oameni. Ce sunt oamenii? De câte feluri sunt? Cum sunt oamenii? Ce vor oamenii? Ce caută oamenii?
Atâtea întrebări, cu mii de răspunsuri. 
Oamenii sunt diferiţi. 
Dar există unii oameni, care, atunci când îi întâlneşti, îţi dai seama că sunt acei oameni care nu ai vrea să dispară din viaţa ta niciodată. Sunt acei oameni pe care tu îi numeşti perfecţi, chiar dacă nu sunt. Ei sunt perfecţi doar pentru tine, pentru viaţa ta, pentru sufletul tău. Mereu mi-am dorit să găsesc aceşti oameni perfecţi pentru mine, dar mereu, când credeam că i-am găsit, mi-a fost frică să nu plece. Şi acum îmi e. Ştiu că nu vor pleca, dar tot exită şansele să o facă, din cine ştie ce motive. 
Deşi am câţiva oameni perfecţi în viaţa mea, încă mai aştept unul. Dar, toată viaţa mea mi-am dorit ca acel om să nu vină acum, să nu îl întâlnesc prea devreme.
 Suntem oameni şi mereu comparăm între ei oamenii care au fost sau sunt în viaţa noastră. X a fost mai bun decât Y, Y e mai inteligent decât Z. Mereu există această comparaţie. 
Deci, aveam o logică bună, mai bine să întânesc acei oameni perfecţi mai târziu şi să rămână, decât să îi întâlnesc acum şi să îi pierd în timpul vieţii. Şi da, eu aici vorbesc despre relaţii care durează o viaţă întreagă. 
Mi-a fost frică să cunosc oameni, pentru că ar fi putut fi acei oameni perfecţi. Şi, i-am şi întâlnit. Nu prea se poate controla asta. I-am întâlnit şi i-am pierdut. Aveam tot dreptul să mă gândesc la pierderi odată ce am trăit asta. După ce pierzi un om perfect, ai impresia că nu va mai fi altul ca el.  Aşa am crezut şi eu. Dar nu mai cred. Pentru că am învăţat, ÎN TIMP, că va exista un om şi mai bun de atât. Că dacă cei pe care i-am pierdut erau perfecţi, ar fi rămas în viaţa mea, ei au plecat, deci nu sunt perfecţi pentru mine. Sigur sunt perfecţi pentru altcineva, probabil au plecat să îşi caute locul. 
E greu să înveţi să aştepti aceşti oameni perfecţi, dar după ce îi întâlneşti sigur îi întrebi: "Unde naiba ai fost până acum???". Au fost în viaţa altor oameni şi au învăţat să fie perfecţi pentru tine. Acolo au fost. 
Atât. Pa. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :