joi, 6 septembrie 2012

Pentru Domnul Nu-te-cunosc! nr.2

.... mai repede decât aş fi crezut. Ar trebui să dorm, dar nu pot, cred că nu e momentul :)). M-am gândit să fabulez puţin...

Vreau să îţi spun ceva. Da! Ţie. Nu ştiu dacă îţi aminteşti, dar ţi-am trimis o scrisoare acum ceva timp (către Domnul Nu-te-cunosc).  Atunci îţi mulţumeam că ai apărut şi că ne-am întâlnit. Acum vreau să îţi spun altceva. Poate crezi că mă cunoşti, că ştii cum mă comport, că ştii ce obiceiuri am. 
Dar dacă vreodată vei îndrăzni să îmi ceri sufletul, iar el va fi al tău, o să faci cunoştinţă cu noua "eu". Pentru că în acel moment, când sufletul meu va fi la tine, mă voi comporta altfel. Vei cunoaşte partea cea mai fericită din mine, cea mai responsabilă, cea mai organizată, cea mai activă, pentru că, abia atunci, în acel moment, eu voi fi completă. Abia atunci eu, întreaga eu, va fi fericită. Acum... sunt fericită, dar pe bucăţele. Fii liniştit, voi găsi toate cuvintele să îţi fiu alături şi voi face tot ce îmi stă în putinţă să fii şi tu fericit cum sunt eu. Pentru că eu voi fi. Ştiu asta. Abia atunci mă vei cunoaşte cu adevărat, doar eu ştiu ce este ascuns în mine, doar eu ştiu câte am de oferit. Doar eu. 
Şi să nu te îndoieşti vreodată de iubirea mea. Nici nu te cunosc şi deja te iubesc. De fapt, cred că te iubesc de când am aflat că exişti. de când am aflat că fiecare om are jumătatea lui. De atunci, te tot iubesc! cu fiecare lună mai mult, cu fiecare zi, cu fiecare minut, cu fiecare secundă. Tot mai mult. Când vei veni, dragostea mea pentru tine va fi deja foarte mare, dar stai liniştit! Ea tot va creşte, până când nu va mai încăpea în acest Univers, abia atunci, nu ştiu ce va face. Vom vedea, noi să fim sănătoşi până atunci. 
Hai că termin, poate te dor ochii, e târziu, e noapte... 
Ahh, era să uit. Să ştii că o să te aştept, atât cât e nevoie. Dar te rog, să nu întârzii prea mult, sunt şi eu... un biet om care aşteaptă. Şi... probabil ştii că nu îmi place să aştept, dar o fac pentru tine. Vezi? Deja fac lucruri pentru tine deşi nici nu te cunosc. Nu îţi cer nimic în schimb. Trebuie doar să mă iubeşti. 
Noapte bună. Sper să pot să dorm acum, că ţi-am trimis încă o scrisoare... 

Un comentariu:

  1. cat de romantic....iti spun si o sa-ti mai spun... tre sa te apuci sa scri carti... ai scris asa frumos...as vrea sa ma iubeasca si pe mine asa mul cum il iubesti tu pe el... desi nu sti cine e...e dragut... bravo :*
    Ale

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :