miercuri, 19 septembrie 2012

Prima zi..

Că tot am început clasa a 12-a, m-am gândit să fac o categorie de postări în care să pun tot ce o să scriu în acest an şcolar, pentru că sunt sigură că vor fi multe, despre bac, despre pregătiri, despre evenimente, majorate etc etc. Deci prin urmare, aceasta este prima postare oficială în această categorie, o să o pun şi pe cea în care întreb timpul unde se duce, pentru că tot despre asta e vorba. 
Azi a fost prima zi de şcoală de clasa a 12-a. Toţi profii ne-au vorbit despre bac. Toţi! Dar e bine, am început pregătirea suplimentară la info (cu programa şi planificarea capitolelor pe săptămâni), deci tot ce va trebui să fac la această materie va fi să o ascult pe dirigă, să mergem toţi după viteza ei şi să rezolvăm problemele ce ni le dă. Nimic mai simplu. Nici la română nu pare a fi atâââât de greu, iar la matematică, avem de muncă, asta e singura concluzie până acum.
Mă încearcă nişte sentimente ciudate, care vreau să dispară cât mai curând, pentru că sunt foarte ciudate. Adică simt că începe cu adevărat ultimul an de liceu, o să vină bacul, iar eu, eu nu mă stresez deloc. O fi bine? O fi rău? Nu ştiu, dar am sentimentul că acest no stress o să mă ţină până mă aşez într-o bancă să dau prima probă scrisă la bac. :)) Iar asta nu e indicat să se întâmple.
Mâine am mate pentru prima dată în acest an, sper să ne spună ceva, orice, să mă sperii şi eu puţin. :))) E ultima mea şansă să mă sperii. Deci, să vedem ce o să fie.
 În rest, cred că va fi cel mai frumos an din liceu. Am acest sentiment pentru că e şi foarte greu, iar faptul că e ultimul, sper eu că ne va apropia mai mult ca şi colectiv. Ce mă supără cel mai mult e că... va trece FOARTE repede, şi ştiu asta, sunt conştientă, dar nu avem ce face, nu ne putem împotrivi în faţa timpului, putem doar să profităm de fiecare zi împreună. 
Atât. 
Bine ai venit clasa a 12-a! Nu ştiu dacă te aşteptam sau nu, dar ai venit, aşa că, nu mai am ce să comentez. 
Noapte bună! Apropo de asta, ar trebui să dorm mai mult!!! :))

Un comentariu:

  1. Eu cred ca o sa fie bine.....gen...nu te stresezi inca ceea ce e bine...plus ca pun pariu pe ce vrei ca de fapt creierul tau face mult mai multe decat iti arata tie....daca esti chill poti sa inveti deci e totul ok....creierul tau face restul deci cand o sa inceapa bacul...o sa fi pregatita deja la toate chestiile si o sa-l iei si gata....si apoi o sa-ti dai seama ca a trecut si ca va incepe un nou capitol din viata ta....cu bune si rele:)...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :