marți, 30 octombrie 2012

Nu mă mai vreau.

M-am săturat de mine. Nu mă mai vreau. Nu îmi mai trebuiesc. Priveşte doar! Ce e asta? De ce sunt? Ce sunt? De ce aşa şi nu altfel?! 
Nu mă mai vreau! Deschid geamul sufletului şi urlu cât pot de tare că nu mă mai vreau. Nimeni nu face nimic. Oare sunt muţi toţi? Nimeni nu mă aude. De ce? Nu ştiu. De fapt, cred că e şi mai rău: mă aud toţi, dar nimeni nu-mi răspunde. Le e frică. Le e frică să-mi spună că nu pot, le e frică pentru că ştiu că eu nu accept să nu pot. Nu există nu pot, iar ei vor să mă convingă totuşi că nu pot, că acest lucru nu îl pot realiza. 
Eu urlu în întunericul din mine, în lumina din mine. Urlu în mine. Când urlu... toate cărămizile încep să se zguduie şi mereu mi-e teamă că vor cădea, că vor ceda şi că mă voi prăbuşi. Niciodată nu m-am prăbuşit, încă sunt vie -se pare. Dar ei nu-mi răspund niciodată. Ce vină am? De ce nu pot? De ce nu încep să urle că pot şi să-mi urle toată ziua lucrurile pe care trebuie (şi ştiu că trebuie) să le fac. Oare nu le pasă? Oare cui nu îi pasă? Nu ştiu nici asta. 
Închid ochii şi mă simt înăuntru, mă simt în mine. Sunt doar eu... şi cu eu. Putem vorbi acum. O iau de la capăt şi încerc, pe un ton cald, să pun întrebări care să mă ducă la răspunsul pe care îl caut. Dar eu ocolesc mereu acele răspunsuri. Apoi eu întreabă iar şi, ca un nesimţit, eu ocoleşte din nou frumos şi elegant toate răspunsurile. E corect aşa??? E corect să mă ascund de mine? Să fug, să ocolesc, să tac? Nu e corect. De ce o mai fac totuşi?
M-am săturat de mine. Nu mă mai vreau.
Şi vă rog! Nu înţelegeţi greşit. Nu m-am săturat nici de sufletul meu, nici de gândurile mele. M-am obişnuit cu toate. M-am săturat de mine, acea eu pe care o vede toată lumea pe stradă, la şcoală, în autobuz. M-am obişnuit şi cu asta, dar nu mai vreau să mă accept. Poate atunci trupul meu îşi va da seamă că îl exclud din mine şi atunci va încerca să îmi intre în suflet din nou. De fapt, sper să facă asta... 
noapte buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :