miercuri, 10 octombrie 2012

Observaţie.

Am observat că mereu când sunt fericită nu scriu pe blog. Oare de ce? Bine, acum sunt, dar mi-a venit ideea asta în cap: oare de ce când sunt fericită nu găsesc nici un subiect de comentat? Habar n-am.
Mâine plec în Bucureşti, la conceeeeeeert. Abia aştept să treacă cele 4 ore la care merg la şcoală, iar apoi trenul, Bucureştiul, concert. O să fie super. 
Vineri intru din nou în acţiunea numită dezbateri. Şi asta abia aştept. Mi-e dor de Aula Universităţii Transilvania, de microfoane, de oameni, de subiecte, de reguli, de frumuseţea dezbaterilor. O să fiu foarte fericită să merg. 
De luni o să încep clasa a XII-a. Da. Până acum am trăit perioada de trecere dintr-a XI-a într-a XII-a. Dar de luni gata!!! Trecem la treabă că timpul nu aşteaptă pe nimeni. Ne adunăm toate puterile şi energiile şi începem organizarea timpului şi scoaterea lenei. Îmi va reuşi. Ştiu asta. Dacă nu îmi reuşeşte e pentru că nu mi-am dat tot interesul sau am fost oprită din exterior. Dar momenta, nimeni şi nimic nu ma va împiedica să încep clasa a XII-a. Ahh, ba da! Lenea e cel mai mare duşman. Dar o voi înfrunta. Nu îmi poate sta în cale. 
:)) Câte aberaţii. Bine că nu citeşte nimeni pe aici. Sunt doar aberaţii.
Dar mâineeeeeeeee, voi fi fericităăăăăăăăăăă!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :