sâmbătă, 20 octombrie 2012

Suflete pereche?!

‎"Nu voi înceta niciodată să cred în suflete pereche. Mi se pare absurd să fim aruncați în lumea asta mare pur și simplu la întâmplare iar iubirea adevărată să fie... o întâmplare. Îmi place să cred că fiecare are un suflet pereche, un om care îți seamănă, care vibrează la fel ca tine. Știu că este aici în lumea asta mare chiar acum și îmi place să cred că în această clipă se gândește la mine, omul pe care nu îl știe dar pe care îl cunoaște atât de bine. Poate ne-am întâlnit deja, poate urmează să ne întâlnim, poate că nu ne vom întâlni niciodată. Cine poate ști?
Nu primești instrucțiuni cu privire la sufletul pereche, nu știi cum arată, cum se numește, unde se găsește, nu știi nimic totuși simți totul. Este în bătăile acelea neregulate ale inimii care răsar de nicăieri și dispar la fel cum au venit, acele bătăi de inimă care nu au nicio explicație medicală, acele bătăi de inimă care îți spun: ”Sunt aici, lângă tine!”
Se spune că nu doar tu auzi bătăile acelea de inimă ci și sufletul tău pereche, o sincronie perfectă de bătăi neregulate. Dacă ești norocos să le auzi!"


Nu am găsit sursa, dar dacă o găsesc o să o specific!


Fix aşa gândesc şi eu. Însă, cu fiecare zi care trece fără să-mi audă cineva bătăile inimii, cred tot mai puţin în asta. Dar în fiecare dimineaţă uit ce am simţit cu câteva ore înainte şi o iau de la capăt, cu aceeaşi încredere nemărginită într-o... iluzie. Sau nu o fi o iluzie? Cred că asta nu vom şti niciodată, poate doar în ultima zi din viaţă putem afirma dacă este sau nu o iluzie. Şi dacă voi muri dimineaţa nu va fi o iluzie. Dar seara...seara tot ce nu s-a întâmplat peste zi şi am fi vrut să se întâmple, este o iluzie. 

Aştept ca viaţa să îmi demonstreze multe lucruri. Dar oare... oare o va face? Sau mă va lăsa să cred în nişte axiome toată viaţa? Da. Sute de întrebări la care o să le aflu răspunsul în ultima zi. În ultima zi va fi prea târziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :