duminică, 4 noiembrie 2012

Ce ar trebui să-i spun?

Şi dacă într-o zi inima mă va întreba de tine , ce ar trebui să-i spun? 
Habar n-am. O să rămân surprinsă de întrebare pentru că eu nu vreau să vorbesc despre tine. Dar când inima întreabă.. cum aş putea să nu răspund??? De fapt, de ce i-aş răspunde?! Ea nu îmi răspunde niciodată când am nevoie, eu, în schimb, îi răspund mereu. Nu e corect. 
Deci, ce îi voi răspunde? Care va fi primul răspuns care îmi va veni în minte să-mi pot minţi inima cu succes? 
Să îi spun că nu m-ai iubit, ar fi o nenorocire pentru ea. Acest răspuns e, cred, singurul pe care nu trebuie să i-l dau. Acest răspuns ar face-o să se rupă în mii de bucăţele şi să zacă acolo, nemişcată, ani întregi. Deci nu...
Să îi spun că nu te-am iubit îndeajuns? Ar fi o prostie. Pentru că ea ştie că te-am iubit cel mai mult! Ea e singura care ştie cât te-am iubit. Deci nici asta nu e bine...
Să îi spun că a trebuit să pleci, aşa pur şi simplu? Nici asta nu ar merge... Pentru că mi-ar răspunde în următoarea secundă că distanţa nu contează la cât de mult te iubesc...
Să îi spun că ai dispărut, aşa pur şi simplu? N-ar înţelege. Nici măcar eu n-aş înţelege acest răspuns..
Să ii spun că... cred că mai bine aş tace. Tăcerea e cel mai greu răspuns în această situaţie. Atunci ar înţelege totul fără ca măcar să îi spun ceva, nu? Tăcerea e cel mai bun răspuns. Cel mai complex. Cel mai gălăgios. 
Tăcerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :