duminică, 25 noiembrie 2012

Nuştiu.


Mi-am schimbat camera.
Toată lumea mă întreabă de ce? Eu nu ştiu ce să le spun. Poate aşa am vrut, ori poate camera nu m-a mai vrut în ea. A văzut multe lucruri care poate au deranjat-o. Nu am aşteptat să îmi spună de prea multe ori să mă mut. M-am mutat de când mi-a spus prima oară. Am părăsit-o şi am sperat să îmi las acolo toate suferinţele şi toate simţurile. Dar, al naibii, toate au venit după mine în camera alăturată. Cred că mi-au simţit mirosul şi m-au urmărit.
Şi îmi doresc doar ca noua cameră să îmi aducă alte amintiri, alte sentimente şi, în special, alte vise. Vreau să înţeleagă că îmi doresc altceva de la ea. Probabil deja a vorbit cu vechea cameră şi mă cunoaşte mai bine decât cred eu dar vreau să ştie că în camera asta vreau să fiu altfel.
Off, cum să fiu altfel când îmi place cum sunt??? Cum să schimb ceva ce e bine să fie aşa? Dar nu e bine. Nu. În acelaşi timp e bine şi rău, nu îmi place asta deloc.  Nu ştiu dacă să continui aşa sau să mă schimb. Nu ştiu dacă pot să schimb şi nu ştiu în ce să schimb. E un moment în care trebuie să mă hotărăsc cine şi ce vreau să fiu şi să încep să fiu acel lucru. Dar eu nu ştiu cine să fiu. Nu ştiu ce să simt şi ce să gândesc. Ce să vreau şi ce să sper?
Nimeni nu vrea să mă înveţe nimic? Accept orice, doar să mi se spună ce să fac, ce să aleg, cine să fiu şi ce să simt şi să gândesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :