sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Zile, seri, nopţi.

Şi iubesc chestia asta!
Iubesc faptul că îmi iese aproape perfect rolul în viaţă. Orice simt seara, orice temeri şi frici am, orice sentimente şi dorinţe, orice idei nebune şi bezmetice, toate, dar absolut toate care nu au un rost sau un adevăr la bază, dispar. Noaptea mi le ia şi îmi lasă în faţă o nouă zi în care pot fi cine sunt. O nouă zi pentru alte vise, dorinţe, sentimente, frici. O nouă zi în care o pot lua de la început cu visele, cu dorinţele, cu sentimentele, cu tot. O zi pe care o pot trăi fără sentimentele de ieri, fără ideile nebune şi fricile avute. 
Iar apoi... apoi mi se oferă o nouă seara în care am altele sau chiar aceleaşi nerealiste sentimente, ide, gânduri, frici, trăiri. O nouă seara şi o nouă noapte să mi le ia pe toate. Şi aşa curge viaţa mea...
Fiecare zi e o altă zi. Fiecare seara e o altă seară. În fiecare zi sunt altcineva, dar sunt aceeaşi în fiecare zi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :