sâmbătă, 8 decembrie 2012

Mda...

Nu înţeleg fraţilor!!! Nu înţeleg de ce, dacă eu ofer totul unei persoane, acea persoană nu-mi oferă totul în schimb. De ce aceste lucruri nu sunt egale, nu aşa ar trebui să fie??? 
De ce dacă eu îmi dau tot sufletul, uite-l, e chiar aici în faţa ta, aşteaptă să faci ce vrei cu el, de ce tu nu mi-l dai pe al tău? De ce dacă eu îţi spun toate planurile mele, toate gândurile mele, toate visele mele, toate tâmpeniile care îmi trec prin cap, tu... tu de ce naiba nu îmi spui??? De ce? Atât vreau să ştiu: DE CE?! 
De ce dacă mie îmi pasă şi ARĂT ASTA, ceilalţi se fac că nu exist. Îmi pasă prea mult? La naiba, uneori cred că prea puţin, dar se pare că îmi pasă mai mult decât pot unii suporta...
Nu ştiu dacă vreau să fiu altfel, aş vrea doar ca cineva să primească pozitiv toată această atenţie a mea şi să nu dea cu piciorul cum dau alţii. Sau poate e doar o iluzie care se repetă la nesfârşit, cine ştie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :