vineri, 21 decembrie 2012

Vacanţă

N-am mai scris cum o făceam odată. Mi-e dor să scriu, dar nu am mai scris. De ce? Pentru că aş fi scris aceleaşi lucruri în fiecare zi şi m-am plictisit să scriu doar despre asta. Nu mai vreau. Vreau să scriu despre altceva dar nu pot, pentru ca fiecare propoziţie pe care o încep ajung să o termin în gând tot în direcţia aia. 
Ieri a fost o zi minunată şi tare aş vrea ca de acum înainte măcar o dată pe lună să mai trăiesc zile ca cea de ieri. Sper ca acest lucru să se întâmple pentru că serios vorbind, chiar e nevoie uneori de o astfel de evadare din monotonia zilelor, mai ales ca următoarele 6 luni vor fi foarte grele. Ieri am evadat, ieri m-a durut undeva de cine eram şi, în special, m-a durut undeva de cine mă căuta la telefon. :)) Ieri am ascultat muzică cu sufletul şi cu mintea şi cu corpul şi cu tot. Ieri muzica a fost în toate moleculele din jur. Ieri a fost frumooooos.
Să se reţină faptul că mai vreau zile ca asta! Să se reţină!

Ahh, era să uit. A început vacanţa şi e genial să dormi cât te ţine somnul, e GENIAL!!! Azi, dupa vreo 6 ore dormite noaptea, am mai dormit încă de pe la 10 la 15:50, deci a fost... fără cuvinte. A fost cel mai frumos lucru :))). Aşa, a venit vacanţa. Abia aştept Crăciunul la ţară, iar apoi încă o noapte memorabilă se anunţă, de revelion. Deci, dacă cumva nu mai ştiam de ce iubesc iarna... de asta o iubesc! 
Mă duc la tv, că doar e vacanţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :