luni, 21 ianuarie 2013

A fost

Ştii... am câteva melodii în winamp pe care le ascultam fix acum 4 ani. 
Eram în clasa a 8-a, aveam multe lucruri care mă faceau fericită cu câteva zile înainte să împlinesc 14 ani şi, cel mai important, aveam un viitor stabil şi normal -aşa ar fi trebuit să fie-. 
Ascultam melodii pe care le ascult şi acum. Nu mereu. Doar câteodată. Câteodată când mi-e dor de acea perioadă. Sau mi-e dor de sentimentele şi viaţa de atunci? Nu ştiu. Dar pur şi simplu, când ascult melodiile pe care le ascultam atunci, îmi vin în minte imagini cu scene ce s-au petrecut atunci, imagini cu mine, imagini cu noi, imagini cu viaţa mea de atunci. 
Ştii... e atât de miraculos cum 5 secunde de melodie te pot duce într-o lume de mult uitată, te pot teleporta într-un univers total diferit în care ai fost acum câţiva ani şi, în acelaşi timp, este miraculos cum îţi poţi aminti atât de multe lucruri deodată. 
Nu ştiu de ce mi-e dor, dar mi-e dor. 
Ba ştiu. Mi-e dor să mă trezesc dimineaţa cu zâmbetul pe buze fără motive.
Mi-e dor să merg la şcoală şi totul să fie relativ simplu.
Mi-e dor să primesc mesaje drăguţe.
Mi-e dor să trimit mesaje drăguţe. 
Şi băga-mi-aş, că iar am ajuns la asta!!!
Mi-e dor de priveliştea de pe geam, pe cuvânt!!! Şi, scriam odată că de la fiecare frază pe care o scriu despre " a fost " pot ajunge foarte, dar foarte repede, la o frază despre EL (acuma ghiciţi care dintre ei). Şi ca să fac legătura, cât am mai stat pe geamul ăla aşteptându-l............
Băga-mi-aş din nou, dacă tot am învăţat de la Diana cum se foloseşte acest cuvânt corect gramatical, măcar să îl folosesc cât mai des.
Băga-mi-aş! :))
Aş avea atâtea de scris, dar nu-mi vine... mai bine le păstrez pentru mine... Cred că e mai bine aşa.
Băga-mi-aş!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :