sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Cadou.


Urmează să fac 18 ani.
Mă întreabă toată lumea ce îmi doresc cadou. Offf… Material vorbind, deşi nu stau foarte bine, am cam tot ce am nevoie.
18 ani. Îmi doresc “cadou” iubire. Vreau cât mai multă, vreau să fie iubire în fiecare moleculă din jurul meu, să fie iubire peste tot, dar cel mai important, să fie şi în mine. Atât vreau să primesc. Dacă primesc asta aş declara cu gura cât China că e cel mai frumos cadou pe care l-aş fi putut primi.
Iubire. Iubire e tot ce îmi doresc şi nu pot avea. Restul le rezolv eu cumva. Iubirea… mi-e departe. Nu am cu cine să comentez versurile de la Vama, nu am cui să i le trimit. Vreau asta. Vreau să fac asta de fiecare dată când ascult Vama.
Iubire, atât vreau de ziua mea! Dar cine, cine mi-ar putea-o oferi? Spune-mi tu! Ştii pe cineva care are asta de dat? Eu am multă, enormă, infinită, i-aş da-o fără să fie ziua lui dacă el mi-ar da înapoi măcar puţină… Dar, măcar de ziua mea, mi-ar da-o cineva? Nu. Nu cred…
Atât vreau, iubire! 
Aviz…întrebătorilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :