sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Şcoală.

Începe şcoala. 
La finalul tuturor vacanţelor abia aşteptam să se termine, să merg din nou la şcoală, să petrec timpul în locul acela unde nu prea e plictiseală, să reîncep viaţa organizată şi...aglomerată. Dar acum, în ultimul an de liceu, pentru prima dată în viaţă, nu-mi doresc să înceapă, deloc!!! Nu vreau să mă gândesc deloc că peste 2 zile voi fi în ora de... geografie? Parcă da.
Nu vreau să înceapă, pentru că odată cu începerea şcolii, încep o grămadă de lucruri. Încep meditaţiile la mate ceea ce implică multe variante făcute. Începe şcoala de şoferi (peste vreo 2 săptămâni) ceea ce implică zero timp liber. Începe pregătirea atestatului la info şi în acelaşi timp reîncepe pregătirea pentru bac. Începe -să sperăm- şi pregătirea la română pentru bac, pentru că, vrem sau nu, încep simulările.
Încep atâtea lucruri peste doar 2 zile, iar eu stau fără să fac nimic, fără să îmi pese de asta. E ciudat, dar asta fac. Trebuie să mă mobilizez şi să fac tot ce trebuie, când trebuie. 
Oare voi reuşi? Mereu mă întreb asta. Oare voi reuşi?

Un comentariu:

  1. Eu cred ca vei reusi... Nici eu nu vreau sa inceapa scoala desi mai am un an pana la bac si am gandesc ca anii trecuti mi se facea dor de scoala in vacante, dar acum nu-mi vine sa cred ca se termina vacanta.
    Multa bafta la BAC!!!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :