duminică, 24 februarie 2013

Întrebări.

Am primit un comentariu, cel puţin dubios la prima vedere, dar am zis să văd totuşi ce e. Am primit ca ,,premiu" nişte întrebări la care trebuie să răspund iar apoi să ofer premiul altor persoane care scriu (nu vreau să îi numesc bloggeri).
Aşadar întrebările/răspunsurile sunt:

1. Ce îţi place cel mai mult să faci?
           Ce îmi place să fac...hmm, nu ştiu. Cred că în ultimul timp am încercat să îmi induc ideea că îmi place să învăţ, pentru că, vreau nu vreau, trebuie.  Dar nu ştiu sigur dacă îmi place să fac asta, îmi place să stau când am timp, îmi place să ascult muzică şi să merg cu trenul. Îmi place să aud chitara.

2. Eşti mulţumit de ce ai realizat până acum?
          În principiu da. Sunt mulţumită de realizările faţă de mine, pentru că am reuşit să mă schimb foarte mult în bine şi sper să reuşesc şi mai mult. Am realizat cam tot ce mi-am propus, dar, de-abia acum urmează marile realizări şi reuşite -sperăm-.
3. Care sunt planurile tale pentru viitor?
           Planurile mele...hmm, iubesc să am planuri, şi am multe! :)) Să le zic într-o ordine cronologică zic: îmi propun să iau carnetul din prima, nu am timp de pierdut; îmi doresc să iau o notă cât mai mare în bac, îmi doresc să iau admiterea la ASE şi, dacă am noroc şi muncesc, poate poate intru la buget, îmi doresc ca după admitere să petrec luna august nefăcând nimic ce ţine de şcoală şi îmi doresc ca această lună să fie plină de nebunie. 
4. De ce ţi-ai făcut acest blog?
            Mi-am făcut acest blog pentru că aveam mintea prea plină de gânduri, mi-am făcut acest blog să mă descarc, să îmi pot lăsa aici gândurile şi sentimentele, să le pot scrie şi scoate din minte/inimă. 
5. Dacă ai putea să zbori, ai zbura?
             Aş vizita anumite locuri şi anumiţi oameni, da, aş zbura.
6. Ţi-e frică de eşec?
             În general nu, eu consider că eşecul face parte din viaţa noastră, iar fără eşecuri nu ne-am bucura îndeajuns de reuşite. 
7. Care este cel mai mare vis al tău?
              Fericirea. Să trăiesc fericirea în fiecare zi, indiferent de forma ei.
8. Ce admiri cel mai mult la ceilalţi?
              Curajul de a fi sinceri, puterea de a trece peste greutăţi şi de a se bucura de micile fericiri oferite de viaţă. Încrederea în ei. 
               Şi punctualitatea, mai ales punctualitatea.
9. Cât de importanţi au fost cei din jur în alegerile pe care le-ai facut în viaţă?
             Nu foarte importanţi, dar destul de importanţi. Cam generală întrebarea...
10. Dacă ai avea de ales intre familie şi carieră ce ai alege?
             Aş alege să le împac pe amandoua într-o oarecare măsură.
11. Cum te vezi peste 10 ani?
             Se spune că banii nu aduc fericirea, dar eu cred că banii contribuie într-un procent destul de mare la fericire. Ţinând cont de asta, sper ca în maxim 10 ani să am un apartament al meu, care, chiar dacă plătesc rate, să ştiu că într-o zi va fi al meu în întregime. Peste 10 ani mă văd muncind din greu, dar, sper eu, fericită cu ceea ce fac. Peste 10 ani mă văd obosită, ca şi acum, sau poate şi mai obosită. Peste 10 ani sper să mai cred în puţinele lucruri, dar totodată multele lucruri în care cred azi. 


Şi cică trebuie să dau şi eu ,,premiul" mai departe. Întrebările sunt aceleaşi la care am răspuns eu. :D
http://thebikagirl.blogspot.ro/
http://chestiutechestioare.blogspot.ro/

3 comentarii:

  1. Frumos, realist, emoționant. Ești o ființă care-și reprimă sensibilitatea, considerând-o slăbiciune... - sau mi se pare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gândit niciodată la asta. Poate o consider slăbiciune în societatea largă, dar în mine şi în jurul persoanelor apropiate nu o consider slăbiciune. Şi nici nu ştiu cât de sensibilă sunt eu... depinde la ce înţeles al cuvântului ne/vă referiţi.

      Ștergere

Părerea ta contează :