duminică, 24 martie 2013

Din categoria...

Cred că trebuie să creez o nouă categorie şi numele ei ar trebui să fie: Ce m-a enervat azi.
Din această categorie, pe lângă altele sau alţii, azi m-a enervat ppt-ul la română. 
Profu` zice să folosim times new roman 22 sau 24 şi primesc ppt-uri de la colegi cu arial sau calibri 34. Foarte frumos, mulţumesc. 
Şi asta mi-a umplut paharul deşi era deja plin de la punerea pozelor ca background, aşa că, în loc să fac altceva, trebuie să stau să scormonesc după poze. 
Plină de deştepţi lumea asta... Plină, plină.
-tare curioasa sunt de comentarii, şi abia le aştept!!! :))

5 comentarii:

  1. Iubite Pufuleţ, lumea-i plină de "dăştepţi", iar a-ţi pune ciorapii cu dunga-n faţă e semn de... originalitate şi imagine cool, ca şi statul cu căştile-n urechi la oră... În locul tău, aş lăsa-o moartă şi i l-aş trimite profului ăstuia idealist sau absurd aşa cum e: să se spele el pe cap cu ppt-ul pe care l-a cerut. De ce să-ţi asumi tu o treabă care-i priveşte pe ceilalţi: profu şi colegii?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Foarte amuzant. Oricum, l-am facut pana la urma, nu-mi place sa nu-mi termin treburile, chiar daca asta a insemnat sa fac si munca altora. :D Oi fi si eu mai mult sau mai putin idealista, deci s-ar putea sa ma potrivesc cu profu` asta...

      Ștergere
    2. Nu ți-aș dori..., după cum îl cunosc eu, e păgubos în ceea ce face... Și-i și cam pesimist, optimismul lui, cred eu, e de fațadă..., e didactic!... Dar el chiar crede în el - asta-i de reținut!

      Ștergere
  2. ... iar pe mine m-a enervat faptul că nici azi Puf nu mi-a răspuns! Asta e!: fiecare cu "inervările" lui! Ce? nu e voie?!..., e doar democrrraţie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi place să vorbesc despre optimismul/pesimismul profului de română, nu cred ca îmi permit asta. Şi da, ştiu că optimismul lui e doar de faţadă, măcar atât ştiu şi eu..

      Ștergere

Părerea ta contează :