miercuri, 3 aprilie 2013

Bla.

Ştii, cred că există o perioadă în viaţă când începem să ne controlăm. Ne controlăm gesturile, trăirile, impulsurile, sentimentele sau gândurile. Am avut şi eu acea perioadă. Am început încet încet să mă controlez, dar nu reuşisem să îmi controlez inima, de gânduri nici nu mai vorbesc. Până în acea zi, de fapt în acei ani, când am reuşit, am reuşit să îmi controlez sentimentele şi să facă aproximativ ce vreau eu. Am reuşit să le ţin în frâie sau să le dau drumul fix când trebuia, am reuşit să am încredere în ele, dar am uitat total de gânduri. Am uitat că există şi ele şi că trebuie să le dau atenţie, am uitat că trebuie să le controlez şi pe ele, iar acum... acum nu se mai poate face nimic. Acum gândurile mele fac ce vor din mine, acum gândurile au control asupra mea în loc să am eu control asupra lor. 
Aş face orice să mă lase în pace, aş face orice să le pot controla şi să nu mă mai frece zilnic cu fel de fel de tâmpenii. Aş accepta chiar să îmi fie sentimentele aşa şi nu gândurile, pentru că sentimentele vin şi trec, dar gândurile, gândurile rămân zilnic aceleaşi, în fiecare minut aceleaşi... Am obosit. 
Cum scriam şi în postarea anterioară, am obosit de tot, am obosit să suport, am obosit să iert, să uit, să sufăr, să râd degeaba, să alerg după tot ce e în jur. Am obosit. De ce? Poate pentru că nu există nici un rezultat, sau poate doar n-am condiţia fizică (psihică!) prea bună.

3 comentarii:

  1. Lasă-ți gândurile-n pacea lor gălăgioasă! Ele-și au rostul lor, chiar și atunci când sunt antinomice..., pe când sentimentele... abia ele-s devastatoare pentru bietul tău trup/suflet zbuciumat, chiar dacă-s efemere. Și-apoi, gândurile nu te fac vulnerabilă, sentimentele - da...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta am simți și eu weekendul acesta! Că nu mai sunt stăpân pe mine, că gândurile mele au dobândit ele controlul asupra mințit mele. Păcat că un blogger care scrie așa frumos ca tine nu are un public mai larg :( pe mine mă ai de partea publicului. Să te tii de scris ;;) ^_^

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :