luni, 1 aprilie 2013

M-am săturat.

Această postare am scris-o acum câteva zile, dar am scos-o de pe blog imediat. 
La cererea cititorilor (cititorului) o repostez. Cred că merită, dă-o naibii de treabă.

M-am săturat frate! M-am săturat să văd atâţia proşti în fiecare zi. M-am săturat să mă întrebi ,,eşti supărată?" când ar TREBUI să ştii că ai făcut ceva! M-am săturat să se poarte lumea aşa, parcă toţi s-au stricat la cap în acelaşi timp, parcă scopul tuturor e să mă enerveze pe mine. 
Şi nu cred că ştii, dar faptul că TU mă enervezi zilnic e cel mai enervant, pentru că am crezut, întreaga viaţă am crezut, sau poate doar sperat, că există excepţii. Am crezut asta pentru că, mai mult sau mai puţin, le aveam în preajma mea. Acum nu mai e nimic, toţi faceţi aceleaşi lucruri stupide în fiecare zi şi ghici ce, da! EU m-am săturat. 
Habar n-am ce să fac. Iubesc prea mult oamenii din jurul meu pentru a reuși să nu mai vorbesc cu ei sau să nu mai bag în seamă toate porcăriile astea, și atunci? Ce ar trebui să fac? Să suport? Să tac? Sau să  urlu cât mă țin plămânii? 
Știu doar că m-am săturat. M-am săturat să vin acasă şi în loc să găsesc oameni şi suflete, găsesc doar ziduri, ziduri pe care dacă încerc să le ating se îngroaşă şi mai tare. M-am săturat de glume proaste, şi da, la tine mă refer, şi dacă îţi dă prin cap să mă întrebi dacă la tine mă refeream n-o să mai ai ce discuta cu mine. M-am săturat de glumele tale proaste şi m-am săturat să aud cât de mult îţi pasă şi cât de importantă persoana sunt eu. Dar vai, şi dovezile unde sunt? Şi hai, abia aştept să îmi zici că nu e adevărat, ştii ce o să fac? N-o să te bag în seamă, adică o să vorbeşti singur, pentru prima dată, cum am făcut-o şi eu de atâtea şi atâtea şi atâtea ori. 
Şi dacă încerci să îţi găseşti scuze, n-are rost, schimbarea comportamentului tău ar fi singurul lucru care m-ar face să îmi schimb părerea! Şi dacă încerci să te scoţi spunând că nu ţin la tine, înseamnă că eşti cel mai mare tâmpit. Habar n-ai, de fapt ar trebui să ştii cat ţin la tine, dar fiecare ne minţim pe noi înşine încât să ne fie mai bine, de data asta n-ar trebui să mai poţi să te minţi. Dar cine ştie, surprizele sunt peste tot! Ieei. 

Ps: Poate sunt mai supărată azi decât în general, dar ce am scris mai sus este o stare generală, acum doar am avut impulsul de a o scoate din mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :