luni, 6 mai 2013

Încă o mutare.

După cum unii din cititori ştiu, de curând m-am mutat. Nu îmi place să fac asta, ba chiar s-ar putea să ajung să urăsc lucrul ăsta, dar dacă trebuie, trebuie. M-am mutat într-un cartier în care nu ştiu dacă fusesem de 4-5 ori până să mă mut, cu alte cuvinte, abia ştiam cum se cheama şi ce autobuze merg acolo. 
Dar, cum spuneam, viaţa nu te întreabă ce vrei să faci, uneori te obligă să faci anumite lucruri... Eh, asta e, am ajuns deci, să locuiesc într-un bloc, nimic deosebit sau nou până aici. Ce e diferit este faptul că oamenii din acest cartier se trezesc la prima oră a dimineţii, merg la servici cu autobuzul, iar spre seară toată lumea se întoarce acasă, toate parcările sunt ocupate, toţi oamenii mişună printre blocuri...
Mă simt puţin diferit, după 4 ani am început din nou să locuiesc într-un cartier simplu, în care oamenii îşi bat covoarele în fiecare sâmbătă dimineaţa (lucru enervant, de altfel), în care oamenii merg la servici cu autobuzul (am fost impresionată să văd asta), în care oamenii se uită la televizor până seara târziu, în care oamenii dorm noaptea. Lucruri aparent normale, dar pe care nu le-am mai întâlnit de mult. 
Nu ştiu să zic dacă îmi place chestia asta în mod special, dar... Rămân la părerea că nu îmi place să mă mut. Atât. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :