miercuri, 15 mai 2013

Poate că asta mi-e fericirea...

Ce viaţă agitată! Şi ce-mi mai place mie viaţa asta!!!
N-am mai scris şi-mi pare rău, îmi pare rău că nu mai am acel timp infinit în care să mă gândesc la toate porcăriile şi să intru aici şi să le scriu. Îmi pare rău că las din ce în ce mai puţine postări în urmă, dar probabil va veni şi vremea scrisului...
S-au întâmplat multe lucruri în ultimul timp.
Am descoperit că (ÎNCĂ) învăţ foarte repede la fizică, am învăţat 2 pagini A4 în mai puţin de 30 de min. Am descoperit că îmi place fizica, e faină măăă.
Am început pregătirile pentru banchet.
Am început pregătirile pentru concertul Voltaj de la sfârşitul lunii (le-am şi terminat - adică mi-am făcut un tricou Voltaj foarte drăguuuţ). 
Am început să îmi rezolv mediile şi, să sperăm, şi absenţele.
Mâine merg la condus, vineri am traseul, îmi doresc foarte mult să iau, sper să am noroc!
Steaua e campioană, după atâţia ani de aşteptat, după atâţia ani de speranţe nemuritoare, a venit şi acest moment. Şi, o fi sau nu coincidenţă, dar de mult timp făceam o analogie între, să zicem, o notă la o teză importanta şi scorul făcut de Steaua în vreun meci din preajma tezei. Ştiu că sună ciudat, dar făceam asta. Iar acum, acum Steaua e într-un punct foarte înalt, într-un punct suprem, dacă merge analogia şi de data asta, poate că voi lua note bune la bac, cine ştie. Steaua a câştigat titlul 24 şi asta nu poate aduce altceva în afară de bucurie. 
Am văzut Voltaj pe 25 aprilie şi voi fi şi pe 31 mai. 2 concerte Voltaj, în Braşov, la interval de o lună, nu cred c-au fost până acum, asta da fericire!
Am programate cam toate weekendurile viitoare (vreo 3-4) ceea ce mă bucură enorm de mult, pentru că, dacă nu am program, turbez în casă... :)) Deci e bine, e bine bine bine!
Dacă mai nimeresc şi facultatea bună, atunci totul va fi bine. Şi va fi, oricum ar fi! 
Ce viaţă agitată, şi ce-mi mai place viaţa asta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :