luni, 10 iunie 2013

O cană de ceai.

M-am surprins acum câteva momente uitându-mă spre ceaiul fierbinte și așteptând, așteptând să se răcească. Pentru prima oară după foarte mult timp nu l-am dus pe pervaz să se răcească mai repede, ci l-am păstrat pe birou, lângă mine, așteptându-l. 
O cană de ceai și-un viitor în față. Această frază îmi exprimă ATÂT de multe lucruri pe care nu le pot așterne aici, nu le pot exprima. Sentimentele ce mi se adună în suflet prin această frază nu le pot exprima în banale cuvinte, deși mi-aș dori să o fac. Am un viitor în față și nu îmi pasă dacă va fi mai lung sau mai scurt. Îmi dorescc doar să fiu fericită, să fiu fericită indiferent de condiția mea psihică, fizică sau de orice natură. Îmi doresc ca viitorul meu să mă găsească fericită și împăcată, cum am fost azi până să mă întâlnesc cu matematica, care îmi va deveni și ea prietenă cât de curând. 
O cană de ceai și-un viitor în față, atât mai am de simțit în seara asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :