marți, 11 iunie 2013

Vară?

Urăsc vara. Nu știu de ce, nu mi-a plăcut niciodată. Din cele 3-4 luni de vară nu știu dacă e o lună adunată în care să mă simt bine. Nu îmi place canicula, nu îmi plac autobuzele din care ies aburi, nu îmi place soarele puternic, nu îmi place nimic. Urăsc vara poate și pentru că, n-am avut șansa să petrec niște veri minunate de care să-mi amintesc cu drag. Urăsc vara pentru că mereu am așteptat mai multe lucruri de la ea decât mi-a oferit. De ceva ani încoace am început să am veri din ce în ce mai frumoase, în sensul în care am evoluat de la veri ULTRA plictisitoare la veri mai puțin plictisitoare, la veri în care am trăit aventuri de o zi sau de trei patru zile, până la veri în care să fiu fericită și o săptămână la rând. 
Oricum, această foarte lentă evoluție nu mi-a schimbat deloc sentimentul în legătură cu vara, deși sunt deschisă la o astfel de schimbare.
Abia aștept vara în care cineva va reuși să mă facă să spun că iubesc acest anotimp, să fie vara aceea amețitoare și plină de experiențe interesante. Abia aștept vara aceea și simt că se apropie. O fi asta, o fi vara viitoare? Cine știe! 
Bănuiesc doar că, va fi un an în această viață a mea, în care voi iubi vara, o voi iubi și o voi păstra în memorie până la capăt. Va fi vara când voi da uitării toate verile trecute pentru că vor fi prea neînsemnate, vor fi prea goale, prea plăpânde. 
Abia aștept vara aceea! 
Aștept să iubesc vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :