duminică, 7 iulie 2013

Despre mine.

Dragul nostru prof de română ne-a făcut cadou, spre final de clasa a 12a (Doamne cum sună asta!!!) cate o descriere din propria lui perspectivă. Pe unii ne-a nimerit bine pe alții... extraordinar de bine! Despre mine a spus... :

Chiar acum a intrat pe calculator, parcă trăgându-mă de mânecă: da' până când să mai aștept, dom'le?!... parcă zice... Cum și cât să povestesc despre ea?! Ar fi multe, tare multe de spus!... Mai întâi (asta, demuuult!) mi-au atras atenția ochii ei migdalați, expresivi, mereu aruncându-mi ochiade complice, de genul: „Te-am ghicit!”, sau... „Las' că știm noi...”, când aruncam aluzii acide spre întreaga clasă sau... cu ţintă precisă spre cineva care nu "se prindea". Tot cam pe-atunci îmi mărturisea cu franchețe, prima din clasă!, că nu-i place să citească, spre disperarea mea și aprobarea veselă a (mai) întregii clase. S-au mai schimbat, de-atunci, lucrurile pe ici colo..., prin punctele esențiale - asta după ce am ajuns să-l descoperim pe Eminescu. Apoi alţi poeţi, apoi, prozatori...
Dialogurile cu ea, purtate în diverse forme de comunicare..., sunt întotdeauna un amestec de prietenie sinceră și de durată, cu o pândă a fiecărui colocutor („oare ce-a vrut să spună?”), cu o tachinare fără urmă de răutate... Zic şi eu!... De altfel, de muuulte ori stăm la sfat, uitând că trece timpul primejdios de repede pentru ambii... Uite, chiar în seara asta am găsit pe-un avatar (ei, al cui?...) un mic fragment dintr-o formă de dialog... Oare ce-o fi vrând să-nsemne asta?...
E o... nonconformistă... ponderată, o revoltată care-nghite şi rabdă. Mare admiratoare de muzică bună, dar greu de convins cu noutăţi... vechi şi nedescoperite pe cont propriu, în stare să-și urmeze și susțină cu entuziasm, emoţie şi încredere prietenii care evoluează pe vreo scenă!... Exasperant de discretă la manifestările noastre la care însă ia parte din plin în perioada de... pregătire a acestora.
Și, oarecum în antiteză cu ochii... grăitori, zâmbetul ei este întotdeauna amar, trist, consolat (parcă). Gata pentru azi! Mai vorbim noi!... Să mă pregătesc...

Eu zic că m-a nimerit. Dar totuși, ar mai fi multe, tare multe de spus! :) 

Un comentariu:

  1. Hello hello, ai aici o nominalizare de la mine la premiul A Bouqet Of Three Awards :* sper să o furi cât mai rapid :3 http://i-know-you-want-it.blogspot.ro/2013/07/leapsa-si-nominalizare.html

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :