sâmbătă, 31 august 2013

Amintiri..


Deși mereu mi-a plăcut melodia asta nu o ascult foarte des. E o melodie din categoria... melodiilor copilăriei. De fiecare dată când o ascultam în ultimii ani mi se părea ceva special la ea și la celelalte din această categorie, mi se părea că e CEVA cu aceaste melodii dar nu mi-am dat seama niciodată ce e. 
Astăzi am dat din greșeală peste ea și am ascultat-o din nou. Mi-am dat seama! Mi-am dat seama ce era atât de special la această muzică. Când eram mică și locuiam cu ambii părinți ascultam destul de des muzica aceasta (oare la boxele pe care încă le avem?). Deși am o memorie foarte proastă și nu prea îmi amintesc nimic din ce a fost înainte de 14 ani, îmi amintesc o bucată din camera în care locuiam atunci, avea niște geamuri foarte mari și muzica se auzea mult mai bine privind pe geam... Se pare că încă de atunci am avut o afinitate pentru asta :)  Mă bucur că măcar anumite (foarte puține) lucruri mi le mai amintesc...

Un comentariu:

  1. Melodia asta , Akcent au fost preferatii mei un timp, știu câteva melodii pe de rost!
    Cântă așa frumos, de suflet! :3

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :