duminică, 11 august 2013

Curiozități nocturne.

E noapte. Foaaarte noapte. 
E liniște. Foaaarte liniște.
Se mai aude uneori o mașină trecând pe podul din apropiere, uneori mai trece și câte un tir. 
Rareori mai latră un câine dinspre casele din apropiere. 
Dar stai, acum latră 2 câini. Sau poate sunt 3 sau 4.
Se mai aude ceva. Sunt niște pași. Da!!! Cineva aleargă la ora 2:40 dimineața prin fața blocului meu. Mă duc să văd spectacolul de la geam. Văd un om care aleargă, e puțin speriat de lătrăturile câinilor dar se liniștește după ce se asigură că nu e niciunul liber prin jurul lui. Mai trece o secundă și dispare din raza mea vizuală.
Îmi venea să îl strig și să-l întreb de ce aleargă, sigur nu făcea jogging de plăcere. Nu l-am întrebat.
A plecat, s-a dus în continuare alergând. Iar eu... eu am rămas cu întrebarea: Oare de ce ar alerga un om la 2:40 dimineața?

Un comentariu:

Părerea ta contează :