miercuri, 14 august 2013

No inspiration

O pagină albă am în față care așteaptă să fie mâzgâlită cu litere și cuvinte care să aibă sens împreună. Mă simt atât de aproape să scriu despre ceva interesant, dar nu pot ajunge în acel punct, încerc să caut inspirație în cuvinte frumoase, în muzică frumoasă, în suflet, în minte. Inspirația este peste tot, dar nicăieri nu o găsesc fix pe cea de care am nevoie. 
Mi-ar place să scriu despre tine, despre cea mai pomenită persoană din blogul ăsta, dar m-am săturat să scriu despre tine. Nici măcar nu știu dacă exiști cu adevărat, dacă ești doar în mintea mea? Dacă tu nu ai fost, nu ești și nu vei fi niciodată real?
Ahm, greșesc. Eu știu că exiști. Ba parcă cândva ai fost și real. Și chiar de nu ai fost, eu tot știu că exiști și că ești undeva, în lumea asta.
Mă tot întreabă mintea mea niște chestii foarte ciudate și nu îmi place să îi răspund, deși o fac de fiecare dată. Mi-ar place ca el să îmi cunoască sufletul și prin intermediul acestui blog. Mi-ar place ca el să mă caute printre rânduri și să mă găsească, cum mă găsesc și eu de fiecare dată...
Și iar ajung să scriu despre tine. Dar nu mai vreau asta. Până nu o să-mi dovedești că ești real nu o să mai scriu despre tine. Mint. Voi scrie de fiecare dată când voi simți nevoia să fac asta. 
Că tot pomeneam de regrete, mă bucur că nu am regrete. Mă bucur că, mai mult sau mai puțin, sunt mândră de tot ce am făcut până acum și de tot ce nu am făcut. 
Sunt un om fericit. Vreau să nu uit asta niciodată și vreau ca fericirea să fie existentă în viața mea indiferent de vârstă, ocupație sau timp, pentru că, până la urmă, fericirea vine din modul nostru de gândire. Aș vrea să am mereu mintea deschisă către fericire și să nu mă întorc niciodată cu spatele la asta.
Și uite că rândurile au fost scrise. Cu rost sau fără rost nu știu, dar măcar mi-am scos câteva cuvinte din cap. :)) 
Ps. Azi am fost în Piața Sfatului. Ți-am căutat privirea în fiecare om care a trecut pe lângă mine. Nu ți-am găsit-o. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :