sâmbătă, 31 august 2013

Răspunsuri.


Şi aşteptam cu o ciudată însetare de cunoaştere să îi aflu răspunsurile. Uneori erau întrebări banale iar alteori îşi făceau loc cele mai profunde întrebări. Aşteptam răspunsuri la fiecare dintre ele, oricât de banală ar fi fost, eram la fel de curioasă de cum ar fi putut să îmi răspundă. Îmi doream să ştiu totul (despre el), dar totodată să mai existe un infinit de lucruri de aflat. 
Şi am pus multe întrebări la viaţa mea, dar niciodată persoanelor care nu ar fi putut să îmi răspundă...
Şi am primit nenumărate răspunsuri geniale, printre care şi-au făcut loc şi răspunsuri de-a dreptul fără logică sau sens, dar nu le-am băgat în seamă. Am păstrat în suflet doar răspunsurile geniale, răspunsurile care m-au lăsat fără replică. Aceste răspunsuri geniale primite răsună mult timp în minte, te fac să te gândeşti intens la cât de genială a fost întrebarea şi ce răspuns genial ai primit. Eu cred că poţi cunoaşte caracterul unei persoane după răspunsurile pe care ţi le oferă sau după întrebările pe care ţi le pune. 
Ador răspunsurile geniale. Îmi place foarte mult să rămân fără replică, să nu mai pot comenta nimic, cuvintele pe care aş putea să le spun să fie fără rost şi prea mici în comparaţie cu ce răspuns am primit. Toată viaţa voi pune întrebări şi voi aştepta răspunsuri geniale. Dar nu există mulţi oameni care să îmi poată oferi răspunsuri geniale, aşa că trebuie să caut întrebări noi pentru persoanele care mi-au dat deja astfel de răspunsuri la întrebările pe care le aveam. 
Şi dacă acum câteva zile credeam că între două persoane care vorbesc zilnic nu mai există întrebări, mi s-a dovedit (aici) că mereu o să mai existe ceva despre care nu s-a vorbit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :